Code Vein – Patch 1.03 samt Changelog erschienen

By Johannes Add a Comment
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Bandai Namco hat den Patch 1.03 für ihr Hardcore-RPG ‚Code Vein‘ veröffentlicht, der ab sofort heruntergeladen werden kann. Was sich damit alles ändert, verrät euch der offizielle Changelog.

Optimierungen gibt demnach im Multiplayer, nachdem man den letzten Boss Cathedral of the Sacred Blood besiegt hat und dann nicht in die Arena zurückkehren konnte, um die Story fortzusetzen, ebenso wurde Probleme behoben, bei denen einige Schlüssel an Türen nicht funktionierten. Weitere Details dazu verrät euch der nachfolgende Changelog:

  • Fixed multiplayer immediately after defeating the last boss in Cathedral of the Sacred Blood causing player character unable to re-enter the boss area to progress the story.
    • *If you’ve already encountered this issue, you can now re-enter the boss area to progress.
  • Fixed levers that sometimes doesn’t trigger the doors or can’t be interacted with using the right key.
    • *If you’ve already encountered this issue, you can now interact with the lever again.

Steam-Version

  • Fixed multiplayer immediately after defeating the last boss in Cathedral of the Sacred Blood causing player character unable to re-enter the boss area to progress the story.
    • *If you’ve already encountered this issue, you can now re-enter the boss area to progress.
  • Fixed levers that sometimes doesn’t trigger the doors or can’t be interacted with using the right key.
    • *If you’ve already encountered this issue, you can now interact with the lever again.
  • Fixed character sliding without input above 60FPS.

Code Vein ist ab sofort für PS4, Xbox One und den PC erhältlich.

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