Erster Patch zu M.A.G angekündigt

By Trooper_D5X 1 comment
3 Min Read

Noch vor dem offiziellem Release am Freitag kündigt Zipper Interactive den ersten Patch (V.1.01) zu ihrem Online-Shooter M.A.G an. Dieser korrigiert diverse Fehler, die noch in der finalen Version gefunden worden sind.

So wird es mit dem Patch z.B. möglich sein ein Messer auf den Feind zu werfen während man eine Waffe nach lädt. Ein Feature, das oft nachgefragt wurde. Außerdem hat man die Framerate deutlich erhöht, sowie wurden ein paar Lichteinstellungen für die Umgebung erhöht und die Zeit bis der Spieler durchs rennen erschöpft ist verlängert.

Changelog:

Gameplay

  • Added ability for player to use knife during a reload animation.
  • Applied significant tuning adjustments for all weapons and armor.
  • Increased sprint duration before tiring by 30%.
  • Lowered XP requirements for levels 2 thru 4.
  • Lowered level-entry restrictions for Sabotage from Level 3 to Level 2.
  • Lowered level-entry restrictions for Acquisition from Level 5 to Level 4.
  • Lowered level-entry restrictions for Domination from Level 10 to Level 8.
  • Enabled proper level requirements for unlocking headgear, facegear, and uniforms.
  • Fixed problem with recoil/firing animation that kept playing for a few seconds after the player fires an automatic gun and uses knife swipe simultaneously.

Interface

  • Fixed bug where incapacitated players’ nametags would occasionally disappear.
  • Repositioned onscreen weapons for improved field of view.
  • Armory items (facegear/ headgear/ uniforms) reordered.
  • Removed helmets from “Loadout 3” for all factions.

Grafik

  • Made significant increase in framerate during player-heavy games.
  • Changed light settings for all environments.
  • Polished recoil effect for better realism.
  • Fixed offset muzzle flash effect.
  • Tuned camera to shake more realistically when hit by bullets.
  • Adjusted “blur” effect for both normal sights and iron sights.
  • Added alternate reload animation.
  • New “light scatter” treatment for all skies.
  • Repaired various “weapon clipping” issues.
  • Enacted several particle fogging adjustments.

Audio

  • Switched first-person weapon sounds to true stereo.
  • Moved first-person character interactions and weapon switches to true stereo.
  • Tweaked sounds effects relating to landing on surfaces.

Technisches

  • Added error display and queue panel updates to notify player when they’ve encountered a “join game” failure.
  • Made various server stability fixes and tweaks.

Der Patch ist 65 MB groß und wird beim ersten Spielstart automatisch geladen.

Quelle: M.A.G Blog

(*) PlayFront.de nutzt Affiliate-Links von bekannten Shops und Plattformen, durch dir wir eine kleine Provision erhalten. Ein Nachteil für euch ergibt sich dadurch nicht, aber ihr unterstützt so indirekt die Plattform. Danke!

 

Share This Article
1 Comment
Abonnieren
Benachrichtige mich bei
1 Kommentar
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments