Neben den Gerüchten um einen Nachfolger von ‚Star Wars Jedi: Fallen Order‘ hat Respawn heute den Patch 1.06 für das original Spiel veröffentlicht.
Unter anderem wird damit noch einmal das Combat-Gameplay von Cal optimiert, das jetzt reaktiver agiert, einschließlich Kicks, Sprint-Angriffe, Flaybacks und mehr. Weitere Änderungen betreffen das Audio-Design, Kollisions-Probleme, sowie die allgemeine Stabilität des Spiels.
Alle Details dazu gibt es auch hier im nachfolgenden Changelog:
- We’ve updated Cal so that he is more responsive during combat. This change includes tweaks to stagger reactions, kicks, flybacks, staff parry and sprint attacks.
- Fixed an issue that would cause ledge grabs and climbing to sometimes behave incorrectly.
- Fixed an audio issue that would sometimes cause sound effects to play in the incorrect order.
- Multiple collision fixes across both Zeffo and Bogano.
- BD-1 would sometimes not scan one of the Zeffo Villagers after a shutdown during saving. Everyone’s favourite droid is now scanning as expected.
- Terrarium sometimes wasn’t a very nurturing environment, preventing seeds from growing. It should now give your plants the love and care that they deserve, encouraging them to grow properly.
- General stability improvements
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