Tekken 7 – Patch 1.03 online, verbessert noch einmal das Matchmaking

By Trooper_D5X Add a Comment
2 Min Read

Bandai Namco hat jüngst das Update 1.03 für ‚Tekken 7‘ veröffentlicht, das sich erneut diverser Korrekturen am Spiel annimmt, einschließlich dem Matchmaking.

So benötigt es ab sofort weniger Zeit, um passende Gegner in den Online-Modi zu finden, ebenso wurde die Möglichkeit hinzugefügt, durch die Menüs während einer Player Match Session zu blättern, was es leichter macht, diese wieder zu verlassen. Zudem sind nun unendliche Revenge Matches möglich, sowie wurden kleinere Anpassungen beim Sound und den Farben vorgenommen. Der noch immer bestehende Input-Lag auf PlayStation 4 soll erst mit einem zukünftigen Update behoben werden.

Changelog 1.03

Improved match makings in Online modes.

  • Now it takes less time to find an opponent in Online modes.
  • Improved usability in Player Match.

Now the game offers more opportunities for players to navigate through the menu in Player Match sessions.

  • This change should allow players to leave sessions more easily.

Adjusted the restriction of the revenge match in Ranked Match.

  • Now players can have unlimited revenge matches with the same opponent in Ranked Match.

Fixed a revenge match related issue.

  • Fixed an issue where an opponent’s character and name are sometimes changed upon having revenge matches.

Made some sound volume adjustments in Jukebox

  • Adjusted the BGM volume in Jukebox for TEKKEN 1, TEKKEN 2, TEKKEN3 and TEKKEN4.

Made some color adjustments to certain Customization items.

  • This is to fix an issue where players can set certain color values (Black) to certain items in a way that was not originally intended by the dev.

(*) PlayFront.de nutzt Affiliate-Links von bekannten Shops und Plattformen, durch dir wir eine kleine Provision erhalten. Ein Nachteil für euch ergibt sich dadurch nicht, aber ihr unterstützt so indirekt die Plattform. Danke!

 

TAGGED:
Share This Article
Leave a comment
Abonnieren
Benachrichtige mich bei
Checkbox
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments