The Division 2 – Neue Endgame-Inhalte & Tidal Basin DLC erscheinen nächste Woche

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Ubisoft wird in der kommenden Woche die nächsten Endgame-Inhalte und den ‚Tidal Basin‘ DLC für ‚The Divison 2‘ veröffentlichen, wie der Publisher heute angekündigt.

Ebenso wird man damit Tier 5 freigeben, wodurch Stufe 500-Gear (heroischer Schwierigkeitsmodus) freigeschaltet wird und die Möglichkeit besteht, Strongholds zu wiederholen, so dass man zusätzliche Beute verdienen kann. Ebenso sind dann drei neue Gear Sets verfügbar, darunter True Patriot, Ongoing Directive und Hard Wired.

Ubisoft weist auch noch einmal darauf hin, dass die drei großen Update für The Division 2 erst noch folgen werden. Tidal Basin ist nicht Teil dieser Updates und auch nicht der bevorstehende Raid. Unabhängig davon wird der gesamte Inhalt kostenlos bereitgestellt, wobei Episode I & II im Sommer und Episode III im Winter veröffentlicht werden. Der nächste Raid wird bereits am 5. April im Rahmen des Updates Invasion: Battle for D.C. verfügbar sein.

Update: Ein neues Video Special widmet sich heute den Endgame-Inhalten der nächsten Woche!

Aktuelle Wartungsarbeiten und März Patch

In diesen Minuten sind außerdem die aktuellen Wartungsarbeiten zu Ende gegangen und ein neuer Patch erschienen, dessen Details man in den offiziellen Foren veröffentlicht hat.

Performance

  • Various improvements to reduce frame drops.

Clans

  • Changed the Clan Member UI colour to not conflict with Elite enemies.
  • Fixed an issue where players Clan XP contributions could stop registering.

VOIP

  • Changed Push-to-Talk to be the default VOIP setting.

UI

  • Changed Apparel Store purchase confirmations to a button hold action.
  • Reduced the UI flickering effect present in the menu.
  • Fixed a visual bug that would incorrectly display a grey duplicate backpack reward when opening apparel caches.
  • Fixed the menu distortion animation playing twice under certain circumstances.

Skills

  • Fixed abnormal skill behaviour when equipping a skill after having switched to a grenade.
  • Fixed instances of skills going on cool down when deploying a shield.
  • Fixed an issue where multiple Cluster Seeker Mines could be deployed in short succession.

Mods

  • Fixed an issue where donating a weapon with mods attached would remove the mods from the players inventory.

Gameplay

  • Fixed daily and weekly missions not resetting for offline players.
  • Improvements made to Co-op health scaling.
  • Fixed an issue where armour/gear scaling would not take World Tiers into account.
  • Fixed skill damage incorrectly being scaled twice for low level players joining a high level group.
  • Fixed players potentially becoming stuck on the “Meet The Division Coordinator” objective after having played in Co-op.
  • Fixed players potentially becoming stuck on the “Meet with Odessa Sawyer” objective.

Open World

  • Fixed an issue that would allow players to upgrade neutral control points.

Side Missions

  • Fixed an issue that would cause low level players to gain unintended amounts of XP by completing side missions with a high level group member.

PC

  • Fixed an issue where some Logitech headphone users experienced missing in-game audio.

UI

  • Fixed “Navigate Categories” and “Mark as Junk” being bound to the same button in some occurrences.

Xbox One

  • Fixed an issue where the HDR setting slider would not move.

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