Mortal Kombat – Details zum nächsten Patch

By Trooper_D5X 2 Comments
2 Min Read

Netherrealm hat Details zum nächsten Patch für Mortal Kombat veröffentlicht, der diverse kleine Fehler im Spiel beheben wird.

Changelog:

  • Reduced some of Kung Lao’s combo and overall damage.
  • Reduced the damage on some special moves.
  • Increased the damage scaling after Kitana’s Enhanced ground fan toss.
  • Adjusted some juggle’s damage scaling.
  • Reduced the damage on some basic combos that were doing too much damage without using any meter
  • Increased Sheeva’s damage output for several of her moves and attacks.
  • Temporarily Changed around some of Sonya’s fighting style properties to reduce her ability to lock someone down in block stun.
  • Changed Kano’s Towards (> + FK) to a low block.
  • Reduced the recovery on Kano’s Upball to be closer to Johnny Cage’s Flip Kick recovery.
  • Increased the damage of some of Baraka’s special moves and attacks.
  • It is easy to juggle combo after hitting someone with Baraka’s chopchop on the ground.
  • Increased the damage scaling on a frozen opponent.
  • Baraka’s Away  (< + FK FP)  combo is now a true popup.
  • ADDED* • Reduced some of Reptile’s combo damage.

Laut Netherrealms früheren Aussagen werden die Patches On-the-Fly ausgeliefert und im Hintergrund eingespielt, sodass das Spiel kein Extra Update laden muss.

[asa]B004GZZQMW[/asa]

TAGGED:
Share This Article

(*) PlayFront.de verwendet Affiliate-Links von bekannten Shops und Plattformen. Wenn ihr über diese Links einkauft, bekommen wir eine kleine Provision. Für euch kostet das keinen Cent mehr, aber ihr tut uns trotzdem einen Gefallen – Win-win, oder? Danke dafür!

2 Comments
Abonnieren
Benachrichtige mich bei
Checkbox
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Stay Connected

Enable Notifications OK No thanks