The Outer World – Patch 1.2 angekündigt

By Trooper_D5X Add a Comment
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Erst vor wenigen Tagen hatten Obsidian und Private Division ein Performance Update für ‚The Outer World‘ veröffentlicht, mit dem man unter anderem die PS4 Pro Version noch einmal gepusht hat. In wenigen Tagen folgt bereits das nächste Update 1.2, auf das man heute eine kleine Vorschau gewährt.

Mit diesem widmet man sich vor allem dem Community Feedback und fügt eine unter anderem Large Text-Option hinzu. Außerdem wird die Einstellung der Ziel-Sensitivität ermöglicht, ebenso für Chromatic Aberration, plus Field of View Options und vieles mehr. Alle Details dazu verrät euch der nachfolgende Changelog:

Top Community Requests:

  • Updated the „Large Text Mode“ setting to apply to Examinables
  • Added „Chromatic Aberration“ setting to all platforms
  • Added „Controller Aiming Sensitivity“ setting to all platforms
  • Added „Head Bobbing“ setting to all platforms
  • Added „Field of View“ setting to Xbox One and PlayStation 4 platforms
  • Fixed weapons unholstering when interacting with the environment
  • Fixed additional cases of companion quests being marked as Botched incorrectly

Additional Changes/Fixes:

  • Fixed audio cutting out when scrolling on the map
  • Added a notification for when companions gain Perks from quests
  • Fixed companions calling the player’s attacks ineffective, even if they were dealing appropriate damage
  • Fixed the Prismatic Hammer not benefiting from several melee Skills and Perks
  • Fixed the Prismatic Hammer not benefiting from Critical Hits
  • Increased damage of Handguns
  • Fixed „Pack Mule“ Perks not applying while on the Unreliable
  • Fixed Dr. Chartrand attacking the player after she agrees to help them
  • Fixed the „Look Up“ and „Look Down“ keybindings being swapped
  • Added „Foliage“ graphics setting for PC platform
  • Added „Enable Cinematic Kill Camera“ setting
  • Updated Vendor UI to show carry weight and encumbrance limit
  • Updated item tooltips to better indicate Pristine items
  • Added item sorting options to the Companion and Workbench screens
  • Added SuperNova survival meters to the Consumables screen

Die vollständigen Änderungen folgend dann mit dem Release des Updates.

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