Remnant: From the Ashes – Leto’s Lab als neues Gewölbe verfügbar

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Gunfire Games hat ein neues Title Update für ‚Remnant: From the Ashes‘ veröffentlicht, mit dem ab sofort auch das neue Gewölbe Leto’s Lab verfügbar ist.

Das neue Gewölbe führt die Spieler auf eine Reise durch die Forschungsstation Alpha, in der es Rätsel zu lösen und einen neuen Boss zu besiegen gibt. Dieses einzigartige Gewölbe wird dynamisch auf der Erde erzeugt und mehr über die Hintergrundgeschichte des Spiels und die roten Kristalle verraten, die als unerschöpfliche Energiequelle gelten. Der führende Forscher Leto Apostolakis hat die Theorie aufgestellt, dass sie für etwas Anderes eingesetzt werden könnten – als Brücke für sofortige Raum-Zeit-Reisen.

Er war es, der den Weltenstein in Station 16 aktiviert hat, mit dem die Menschheit den ersten Schritt in andere Welten setzte. Letos Experimente wichen schon bald von ihren ursprünglichen Zielen ab und er nutzte die Weltensteine für eine Reihe fragwürdiger Experimente. Das Labor wurde noch monatelang nach der Invasion der Saat weiterverwendet. Es musste jedoch evakuiert werden, als eines von Letos Experimenten fehlschlug.

Mit dem aktuellen Patch werden außerdem noch folgende Änderungen umgesetzt:

General

  • Many collision fixes and tweaks
  • Dozens of updates and fixes for performance in Rhom
  • LOD fixes for performance
  • Dozens of animation updates
  • Removed many unused audio files for optimization
  • Removed duplicate foliage

Bug Fixes

 

  • Fix for Soul Anchor disappearing from inventory
  • Fixed an UNREAL issue with VOIP causing crashes
  • Bleed effects no longer appear when shooting into clouds/mist
  • Enabled listen option when starting a game in offline mode and then switching to online
  • Fixed emitter for certain mud effects
  • Removed a key association for certain backtrack doors
  • Fixed a handful of typos
  • Fixed an issue causing certain values to be shown incorrectly
  • Added a fix for proper trait/achievement persistence
  • Fixed a rare case where the Wailing Wood would lose its weak spot
  • Added a fix for scenarios that caused infinite zone loads

Quality of Life

  • Added a check and notification to warn players of improper data and the option to reset it when detected
  • Added limited level classes to avoid getting overleveled gear in Adventure Mode and other people’s games
  • Simulacrums can now drop in Adventure Mode
  • Dead Zone minimum can now be set to 0 for consoles

Items

 

  • Gravity Stone: Lowered the number of enemies in proximity requirement from 3 to 2
  • Gravity Stone: Increased the range from 8m to 10m
  • Gravity Stone: Reduced the damage increase from 25% to 20% to compensate for easier access to buff
  • Rock of Anguish: Reduced movement speed buff from 25% to 20%
  • Sagestone: Increased EXP bonus from 15% to 25%
  • Scavenger’s Bauble: Increased scrap boost from 25% to 35%

Armor

 

  • Leto: Added Leto’s Armor
  • Leto: Added belly flop AOE damage (equivalent to a Hammer swing)
  • Leto: Added unique / slower backdash

Mods

  • Flicker Cloak: Adjusted duration so that it did not last indefinitely (until broken)
  • Flicker Cloak: Adjusted total damage absorption amount
  • Flicker Cloak: Adjusted mod power buildup requirement
  • Flicker Cloak: Added text to explain that it prevents caster from being staggered

Consumables

 

  • Adrenaline: Increased movement speed up from 10% to 15%
  • Adrenaline: Added 25% Aim Walk Speed Boost
  • Adrenaline: Duration increased from 30s to 45s
  • Frenzy Dust: Shortened the duration of the mist from 10s to 2s to make it more clear that it is a 1x buff and not an aura
  • Frenzy Dust: Fixed the buff to refresh when using another Frenzy Dust

Misc

  • Brought the Wasteland Goodboy some treats from Earth. He enjoyed them… quite a bit.

Mehr zu Remnant: From the Ashes verrät euch auch unser aktuelles Review zum Spiel.

 

 

 

 

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