Sniper Elite 4 – Deathstorm-DLC im Launch Trailer, Patch 1.20 online

By Trooper_D5X Add a Comment
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Rebellion veröffentlichte heute den ersten Part der DLC-Reihe von ‚Sniper Elite 4‘, zudem man einen Launch Trailer zeigt. Deathstorm: Inception ist das Eröffnungskapitel und die erste Mission der dreiteiligen Kampagne, welche von Beginn auch kooperativ mit einem weiteren Mitspieler gespielt werden kann.

Nach den Ereignissen des Hauptspiels angesiedelt, versetzt einen die neue Kampagne in kühlere Regionen von Norditalien, wo vor kurzem eine feindliche Marinebasis bombardiert worden ist. Still und leise, umgeben von deutschen Zerstörern samt ihrer Mannschaften, muss Hauptcharakter Karl Fairburne nun erfolgreich zu Ende führen, was die Bomberstaffel begonnen hat. Seine wahre Mission betrifft allerdings das geheime Manhattan-Projekt, wofür er ein mysteriöses Paket mit dem Codenamen Deathstorm finden muss …

Patch 1.20 samt neuer Inhalte online

Weiterhin ist heute das Update 1.2 erschienen, das unter anderem neue Multiplayer-Inhalte mit sich bringt. Dazu gehört unter anderem der Elimination Multiplayer Mode und die neue Karte Night Woods. Alle Änderungen des Updates könnt ihr auch im folgenden Changelog weiter unten nachlesen.

Deathstorm: Inception ist ab sofort im PlayStation Store erhältlich.

Patch 1.20 Changelog

New Content

  • Free Elimination multiplayer mode, available on all existing multiplayer maps.
  • Free Night Woods multiplayer map, supports all competitive modes including Elimination.
  • Support for Deathstorm Part 1: Inception and Night Fighter Expansion Pack.
  • Updated Achievements

Singleplayer

  • Applied various Steam controller fixes.
  • “Drop Down” added to keyboard bindings for remapping.
  • Ensured saves don’t occur while the player is in mid-air. Also reduced occurrences of saves next to an exploding vehicle.
  • Vehicles now resume what they were doing previously when restored from a save, and no longer persist with dead targets. Tweaked tank and pillbox vision.
  • Fixed various weapon glitches and bugs to reduce chances of players or AI having no visible weapon, or weapons held in the wrong pose or using the wrong animation. Picked-up weapons now retain their skin if that was not the base model.
  • Scope will no longer allow the player to see through various objects.
  • Fixed binocular reticule glitch in 3D.
  • Standing in a bush no longer awards a foliage kill. Also improved the detection for various other stats and shot callouts.
  • Bullet cams in Eyefinity and other super-wide resolutions should no longer zoom in excessively.
  • AI now slightly less prone to exploitation by player during investigations. Dead bodies more likely to stop AI running into obvious death-traps.
  • Applied various fixes for corrupt profiles.
  • Fixed issues with various challenges:
    • No Manual Reloading (Allagra Fortress)
    • No Tagging (various)
    • Melee Ace (Abrunza Monastery)
  • Fixed miscellaneous document on Giovi Fiorini Mansion

Multiplayer

  • The server browser can now be sorted on any column.
  • The “Invite” button will now work when connected to dedicated servers.
  • Dedicated servers will now be included in matchmaking.
  • Dedicated servers now support remote connections from the Sniper Elite 4 RCON web interface. See our follow up announcement for more details.
  • Applied various dedicated server fixes.
  • Ensured Overwatch characters are restored right way round if starting from a save.
  • Players will be harder to tag through objects.
  • Applied various out-of-world and collision fixes to reduce exploits on all maps.

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